-En kopp te -

Hellu ! (=
Har nu badat , vilket var jätte skönt !!
Sen har jag fikat och nu dricker jag en kopp te , jätte gott te , med smak  av honung
och citron(= !
Väntar också på att John ska komma förbi för vi ska prata lite och röka (=
och så ska jag fråga honom om jag får köpa två cigg av honom (= har inte egna för tillfället (=
men jag ska endå sluta röka så det gör väl inte så mycke , jag klarar mig(=
känns spännande inför imorgon för då börjar jag i en ny klass(=
Ska gå på Yrkesgymnasiet , Omvårdnads med inriktning Spa (o=
Nice !
eehm är inte så pepp inför onsdag för då ska vi övernatta i Lövånger , och det ska alla ettor göra (=
känner mig inte pepp (= vill hellre stanna hemma (= !
Meeen nu ska jag ta och ringa John och fråga vars han håller hus (=
Pusss än så länge ! ♥

Det är ögonbrynen som gör skillnad ! (=
eftersom jag inte har några ögonbryn målar jag dit mina själv så om jag duschar ser jag ut så (=
hahha läskigt!!!♥



Seeya ska ringa Johnnyboy(L)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0