Fest,fest,fest

Hejhej (=
Inatt har jag varit med simon och vi satt och vakade och såg Wanted
Sen någongång imorse tuppade jag av och sov så gott
vaknade av att simon jävlades med mig ! ! ! :(
sen somnade jag om igen , sen vaknade jag IGEN av att SIMON jävlades IGEN!
Jajaja ingen big deal , jag och han gjorde oss klara och drog till stan och hoppades på att min lön låg på mitt konto
så att vi kunde fara till Luleåkalset , men det blev inge av för jag hade inte fått mina pengar ..
vi hängde i stan ett tag sen for jag hem , mamma visade mig brevet och det var en lönescheck som jag var
tvungen att lämna in på banken för att få pengar , :/
aja jag cyklade iaf till swedbank och lämnade in den och fick mina pengar :}
och istället för Luleå blir det kurjan ikväll i skelleftehamn , men det kommer att vara kul endå tror jag (=
aja nu ska jag vara lite social med simon och erika sen ska vi på Ica ,
pusspuss






Saknar dig Älskling =( !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0