SPA

idag har jag haft en jääätte trevlig dag i skolan !
Har haft kul och tycker att alla är snälla och trevliga !
Gjorde inte så mycket efter skolan utan for in till stan och var en stund med Rebecca sen kom
Anna , Amanda & Carro så jag gick en stund på stan med dom , (=
Efter det var jag med John på stan (= vi kollade runt lite.
Sen efter stan gick vi hem(=
Efter ett tag får jag ett samtal av Simon och han säger att han är i stan så
jag cyklade tillbaka till stan för att träffa honom och prata med han (=
Och sen dess har jag suttit hem nu och tagit det lugnt , har lagat lite mat
ätit (= och nu tar jag det lugnt vid datorn ,
Längtar mycket till imorgon för då blir det studiebesök på ''Källan''
ett spa någonstans inne i skogen mot norjsö hållet (=
Där jag och min klass ska ha Yoga pass ;) och se hur man masserar (=
Sen får vi basta och bada i poolen ;)
Och sen vet jag inte ?! :P
och på Torsdag har vi en Makeup kurs :P vilket blir AWESOME! ♥
känns jätte kul att gå till skolan ! ♥


Nu ska jag sluta skriva och gå och ha min lilla spa kväll här hemma ist , PUSS!



BUBBELBAAAAAD♥


LÄNGTAR TILL PÅ MÅNDAG DÅ VI FÅR VÅRA DATORER PÅ SKOLAN ! ♥

Det är en    -Dell Vostro 1015-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0