''jag blir din vind och du min sol ''

 

 

''Om du dör före mig blir du min sol men dö inte före mig för jag vill hinna vara din vind,

jag vill kunna ta bort snöflingorna från dina ögonfransar och sjunga på ditt tak,lyssna på din musik och vara nära dig. jag kommer alltid vara här om jag dör fast som en vind''

 

 

 

Hejhej sitter och är jätte trött vid datorn , haha (=

måste nog sova snart, har druckit lite ikväll också , några öl och mintu (=

det var kul, det enda jag vill göra nu och slänga mig i min säng och drömma gott om min älskling !

 

 

pusspuss ska sussa nu (=


Kommentarer
Postat av: Simon

Du med Ks, VI är bäst!



I love you toooooo!!!! <3

2010-08-10 @ 16:58:33
URL: http://bananarevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0