My life !


Mitt liv ocg jag gör vad jag vill med det !

Du behöver inte komma med dina åsikter , jag lyssnar bara på mig

själv för jag är egoistisk

visst är jag !

Jag lever mitt liv precis hur jag vill utan att du ska såra mig , eller stoppa mig för något ,

om jag vill göra det så gör jag det !

Och du kan inte göra nått åt saken
JAG BESTÄMMER ÖVER MIG SJÄLV !


 

Hejhej ska prata lite med john sen ser vi om jag ska kanske vaka med honom inatt

Har varit hemma heeeeeeeeela dagen och det har inte varit kul och nu mot kvällen vill jag göra nått,

mamma for just och jag frågade henne innan om jag fick vara eller vaka med John inatt och det gick hon med på

så ska bara slå en pling till john !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0