Om jag bara kunde vara det för dig


''Hi I'm orange who are You? ''


Sitter fortfarande hemma hos simon för att min buss går inte förän om en timme ...
åååh vad ska jag hitta på så att tiden går fortare?
Vill hem till min stora säng med 8 kuddar och 2 täcken bara ligga där och sova hela dagen !
Utan att någon ska våga störa, !
Menmen som sagt bussen går 13:20 och jag är inte i stan förän 13:45 och hemma blir jag 14:00
för jag ska gå från stan till AC åååh vad jag vill hem nu nu nu !!!
Gud så skönt det ska få bli att bara komma hem äta något gottigott och bara slänga
sig ner i sängen och somna och sova bort hela dagen utan att bry sig om nått !! (= hahah
lite ego menmen ,

Kan bara inte Simon vakna nu det är tråkigt att han ligger och sover  =/ men känns dumt att väcka
honom när han sover så tugnt , jag ska väl gå och börja göra mig klar iaf ,


PUSS PUSS på er !!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0