''Orolig''

Godmorgon!

För mig är det väl godnatt för jag har inte gått och lagt mig än ,
kommer nog inte och göra heller förän jag kommer hem .
Min kväll gick till så här ,
Jag tog bussen ifrån stan till hamn och mötte upp simon och ibbe vid ica i skelleftehamn och vi
eller jag köpte Vira blå tira och cola , kattmat och popcorn och simon köpte cigg och ostbågar
sen gick vi hem till simon och satt bara och pratade osv , sen for ibbe och då satt jag och simon och pratade bara ett tag
sen kom Erika förbi med tapeter som är mina som jag ska ge bort till Simon för jag har ingen användning
av dom , och simon tycker dom är fina och vill ha dom i sitt vardagsrum .
Efter lite snack med Erika så for hon sen kom Hanna och Wille förbi och vi såg flera olika filmer och
Hanna slingade sitt hår , sen gick Hanna och Wille och la sig och sov medans jag och Simon gjorde
Makaroner med ost <3 sen åt vi och kollade på Exorsisten och färgade mitt hår blont
fast det blev gul/orange ahaahhaha menmen , nu har Simon somnat och det är bara jag som sitter vaken
så att så har min kväll/natt sett ut ,

Idag blir det väl inte så mycket att göra tror jag ska köpa hårfärg och göra bruna slingor
så att färgen rättar till sig lite (= sen ska jag väl sova inge mer med det (=
Blir en slapp söndag som alla mina söndagar brukar se ut , Sen ser vi hur veckan kommer att
se ut men det vet jag inte än har absolut inga planer "?


En bild på mitt ''snygga'' oranga hår !

inte så vackert !


Men nu ska jag hitta någon rolig film på Simons dator och se den tills min buss går
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0