This is my best day in my life !


Tjenare Tjenare , jag vet inte hur jag ska förklara det men ni mina närmaste vänner om ni ser det här
RING MIG och fråga vad som häner så förklarar jag ALLT !
Ikväll blir det att chill dricka , typ Martini eller kanske  något som är lite starkare ;) haha
aja men jag är jätte glad och jag vet inte vad jag ska säga eftersom det är juh som sagt inte så hemligt men endå
!!!!!
I LOVE MY LIFE !



AJa nu ska jag vara social med john sen ska vi dra in till stan efter han har duschat ,
sen ikväll ska vi chilla (=
hejhej !!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker du är sjukt fin Ksenia!:)

2010-08-11 @ 20:52:53
URL: http://ingenbloggförtillfälle.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0