-What about me huh?-

Tjena !
Idag har jag varit på skolan där vi hade prov i Omvårdnads vilket gick fantastiskt bra !
Efter det hade vi idrott där vi skulle på badhuset och simma ... inte ok -_- . dog typ!
Efter skolan träffade jag John på stan , han hade fått pengar så han ville shoppa, men det slutade med att vi bara gick runt och kolla på kläder men vi hittade inte det rätta som han ville ha så vi gick på Subway och käkade
eller rättare sagt så käkade han och jag satt bredvid , Slutade med att vi satt kvar på Subway i typ 1 timme och snackade om massa framtids planer som vi har efter gymnasiet , sen gick vi förbi T-shirt  Store där vi pröva dom nya hörlurarna , eller dom är väl inte så nya men aja , dom hade i af jätte bra ljud så jag ska önska mig dom i Julklapp och hoppas på att jag får dom. Sen for vi hem med lokalbussen , blev bemött av en super gullig och busig valp i dörren som hoppa på mig och visade att han hade saknat mig idag , busade lite med honom och nu sitter jag här och bläddrar runt i mina musik mappar, ska dela upp lite musik tänkte jag .
Om ungefär 10 minuter ska jag göra lite middag åt mig själv sen blir det att Julpynta , fick en liten julkick just nu och känner att det är dags att sätta igång med lite julstämning här hemma (= .
Har inte så mycket mer att berätta så jag återkommer senare !
Paka ! (Hejdå på ryska.)










Bjuder på denna underbara låt som jag har nött sen jag kom hem !




Kommentarer
Postat av: benita

Så sjukt fin du är :)

2010-12-03 @ 10:26:23
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0