Dag 1 - Om mig

Hej!
Jag heter Ksenia Romashkina och är från Sankt Petersburg men just nu bor jag i Skellefteå , har bott här i 10 år
i April . Jag bor med min mamma Oksana 40 år  och min bror Pavel 22 år i en lägenhet på
Anderstorp. Jag går på Yrkesgymnasiet , Omvårdnads med inriktning Spa + massör utbildning .
Efter gymnasiet ska jag flytta till Umeå och studera vidare till sjuksköterska .
Min favorit färg är lila , favorit maträtt 4 små rätter, ögonfärg - grönbruna.
^^lite info.
På fritiden brukar jag vara med mina kompisar eller är hemma med familjen , Jag är inte en sådan som är galen i kläder och shoppar upp mina pengar , haha fast ändå räcker det inte med 1050 som jag får i studiebidrag , det tar slut på en vecka , fastän att jag inte köper onödiga saker :P .
Jag vet inte riktigt om det finns något mer att berätta men om ni har frågor om något så är det bara att kommentera (= !
Nu känner jag att jag vill ta en dusch , puss ! ♥
ögonfärgen , för dom som inte tror att dom är gröna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0