Dag 2 - Min första kärlek.

Min första kärlek var en kille som heter Igor och han bor i Ryssland ,
Vi var tillsammans på dagis , och vi var faktiskt kära kan man säga ,haha
vi kanske var  5 år och han brukade krama mig och pussa mig haha ;)
man kan kanske inte tro att femåringar gör det men jaa , hahah iaf det är sant :P
och jag tror iaf att jag var kär i han minns inte så mycket , men minns att vi var tillsammans iaf !
Min största kärlek.
Min största kärlek var nog Tobbe , för att vi var tillsammans länge och vi hade det ganska bra
Så jag tror nog att min största första kärlek är han .
Vill inte berätta för mycket om min kärlek hahaha så ni får gissa er fram (=
det var det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0