Dag 4 - Det här åt jag idag

Eftersom jag försov mig så hann jag inte äta frukost så jag tog med mig typ 5 mandariner till skolan
och åt 3 av dom resten gav jag bort ;) .
Sen åt jag lunchen på skolan vilket var fiskpinnar , potatis och ramuladsås .
Kött med potatis och beasås.
Chokladkaka,någon slags tårta.
2 mackor med leverpastej.
Makaroner .
choklad, godis



jag e feeeeet hahaha älskar mat !



Var på ett dagis idag och dela ut julklappar åt ryska barn , var utklädd till en flicka som heter ''Snegyratchka''
tomtens barnbarns flicka kan man typ säga ?! vet inte hur jag ska förklara , men kan lägga ut några bilder så får ni
se hur jag såg ut innan jag stack hem ifrån :P


Snygg krona huh? haha



kommer fler och bättre bilder sen !
ska sussa nu , Godnatt på er alla !

Kommentarer
Postat av: mack

du är inte fet!

2010-12-15 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0