Face Down

''Du far långt långt bort och lämnar mig här , du vet att det ändå är vi ,
Jag hoppas att du inte glömmer mig, 
För jag sitter och kollar på ett foto på dig , 
Tårarna rinner ner för min kind , 
Men jag vet att du kommer tillbaka och jag blir din !''
2010-07-30

 

''We make them cry who care for us.

We cry for those who never care for us.

And we care for those who will never cry for us.

This is the truth of life, its strange but true.

Once you realise this, its never too late to change.''

2010-07-29




''For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful, baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through, through it all''

2010-07-29



''Give anything but I won't give up
‘Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore''
2010-07-27

Du vet att det är du och jag , och det kommer inte sluta så här ,

Vi sa hejdå , men jag glömmer aldrig dig , och du glömmer aldrig mig

så jag hoppas att det kommmer bli vi två igen , inte nu men sen ,

och du vet att jag vet att det är vi två egentligen !

Det är inte över inte för mig , det har det aldrig varit !

2010-07-25


''Jag kommer att sakna dig otroligt mycket, 
hoppas du vet och förstår mig att jag egentligen inte vill att du ska fara men du gör ju
som du vill jag kan inte bestämma över dig så det är bara du far , 
men kom ihåg att jag kommer sakna dig otroligt mycket, 
jag kan inte säga att jag älskar dig men jag tror jag är kär och gillar dig 
otroligt mycket hoppas jag att du vet, 
Glöm inte bort mig Din Ks ! ♥''

2010-07-30

''Varför blev det så här? 
jag vet inte vad jag ska ta mig till , jag kan inte vara utan dig
Jag älskar dig ! ''

2010-08-11

''Om du dör före mig blir du min sol men 

dö inte före mig för jag vill hinna vara din vind,

jag vill kunna ta bort snöflingorna från dina ögonfransar och sjunga på ditt tak,

lyssna på din musik och vara nära dig. jag kommer alltid vara här om jag dör fast som en vind''

2010-08-08


''I just wanna kiss you
But I can't right now so baby kiss me thru the phone''
2010-08-05

''Nu ska jag berätta för er om en vän
en bra vän som jag presenterade för en brud igen
hon var rolig, söt och jätte snäll
han är oxå snäll och dom blev kära över en kväll
dom dras till varandra som magneter
han bryr sig inte längre om sina blygheter
han blev attraherad av henne direkt
och nu tänker båda det här är helt perfekt''
2010-08-01




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0