Jag kan klarar mig själv !

''Oh, går du omkring och tror jag är förtvivlad
Och bara tänker på dig?
Och ångrar mig, hah, det kan du glömma
Om du vill veta om jag har slutat drömma
Och sover lugnt i min säng
Oh, jag önskar du var här nu så att du kunde se
Jag överlever utan dig

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll
Komma hem när jag vill
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen
Utan dig tätt intill
Har min tidning ifred och en säng som är bred
Så bättre kan ingenting va'
Jag har allt jag vill ha
Som jag sa, när du ringde idag
Oh, jag ljuger så bra''


Tjena !
Sitter och lyssnar på musik , ska hoppa in i duschen alldeles strax sen ska jag diska och laga lite mat (=
Senare ikväll vet jag inte vad jag ska göra , ska förhoppningsvist bowla med några ,men ingenting är säkert än (=
I skolan gick allt finfint idag :) är ganska nöjd med mina resultat efter min långa mentorsamtal igår , att det faktist är skillnad nu idag förutom att jag försov mig och kom till lektion 30 min senare , men det gör inte så mycket, förklarade för min mentor hur allt låg till och det var lugnt ! (=
Aja skriver mer senare (= 
PUSS!
bjuder på en gammal bild , eller bara några dagar gammal :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-03 @ 15:42:57
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg snygging :D och din bloggdesign e också fin =)



Föresten så vill jag tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

Där kan du vinna ipads, iphones, ipod 100 st vinner varje dag :D. Jag vann faktiskt en igår :D Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070. Sen är det bara att logga in på sidan, och sen logga in med din facebook, så är allt klart ;)

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

2010-12-03 @ 15:43:11
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emlann

Gumman du vart skit snygg med hålet i läppen du passar verkligen i de ;)<3

2010-12-04 @ 11:55:16
URL: http://www.lillaemlann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0