Lan

TjenaTjena !
Sitter just nu hemma och äter en jätte varm köttgryta med potatis som är jätte god(=
Mamma gjorde den igår , efter jag ätit färdigt ska jag göra mig klar och få skjuts tillbaka till skolan för jag ska
lana med en massa , vi har något som kallas All Night Friday (ANF) på skolan där man kan t.ex lana, se film på duk , spela spel bara umgås helt enkelt och Tim har paxat en plats åt mig mittimot honom så jag har ingen brådska så men ska ändå skynda mig att äta och fara , fast ska hinna vara lite gulli gull med brorsan min så jag kan låna 100kr av honom hihihi (A) .......ja jag vet jag är fattig haha :P men aja !
Nu ska jag äta färdigt innan det kallnar (= 
PUSS
skriver mer sen :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0