Linser


Tjena!
Har just kommit hem från Emilia, vi har suttit och jobbat med ett skolarbete som ska vara klart imorgon
och pratat i telefon med några idiotiskt omogna killar..
Nu känner jag att jag ska se en film sedan sova !
På onsdag får jag jullov och jag känner att jag längtar !!!!
Idag gjorde jag min första egna beställning från nätet hahah (A)
Beställde ett par färgade linser (blåa) har alltid undrat hur jag ser ut med blåa ögon och har alltid velat ha blåa ögon
så det får vi se sen då dom är hemma :) ! Blåa linserna kommer göra mig mer lik min mamma eftersom hon har blåa ögon men det är väl positivt :D ?!
Aja nu ska jag inte sitta och skriva ett onödigt inlägg ....
Puss på er alla och God Jul ! ♥


Min riktiga ögonfärg !

Inte en snygg bild dock .... inget smink och en sne läpp...stor näsa..kan det bli bättre ! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0