long time ago


Tjena !
Jag vet att jag inte är så duktig på att uppdatera men det har varit mycket just nu
så jag har inte haft lust eller tid att blogga..
Medans jag inte har skrivit här så har jag haft mycket skolarbeten som har varit ogjorda som jag har gjort
sen har jag spenderat mycket tid med Maria och vi har varit i Innervik och skruvat , eller rättare sagt så har jag
spacklat, slipat och lackat lite i Victors merca som dom håller på att få igång , inte länge kvar till den är ute och glider
i Skellefteå staden ;) ! Sen så har Maria plockat isär sin cross så just nu håller vi på med den , sen blir det väl att
köra in Marias merca en 123w i verkstaden och börja med den !
Bara om ni ville veta så fick ni svar på det jag gjort dom senaste dagarna .
Nu är jag helt utmattad för jag har varit där sen typ 17:30 så nu känner jag att jag ska slå igång en film och sedan
bara lägga mig i min stora tomma mysiga säng och sova så gott som det bara går sen ska man fortsätta med lite saker i verkstaden imorgon. Sov så gott allihopa, så ska jag göra det också !
NattiNatti ! ♥


Victors merca 240td




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0