Make you fall in love

Kom hem från stan för ett tag sedan, håller på att välja en film som jag kan se...?
sen blir det väl att luta sig tillbaka och slappa ikväll om jag inte ska vara med Markus...vi får se.
Dom senaste dagarna har inte jag varit så bra på att uppdatera, anledningarna till det är väl att jag inte har haft tid...
Först sov Anna här från Lördag till Söndag sen sov Ronja här från Söndag till Måndag sen har Anna sovit här sen i Måndags så jag har väl varit upptagen med att vara social med dom :P
Ikväll blir det första gången jag sover själv sen i Lördags, men det ska bli skönt att få sin säng för sig själv!
Nu ska jag slå igång ''Benjamin Buttons otroliga liv'' och ta det lugnt.
Hörs sen PUSS!!!

Älskar min Anna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0