Möblerat

Tjena ikväll har jag inte gjort så mycket (=
Gjort klart ett omvårnads arbete och möblerat om hela mitt rum (=
Har inte så stort rum men det blev en stor skillnad !
Sen har jag sorterat all mitt smink och alla mina smycken , visste egentligen inte att jag hade så mycket
men när jag städade i hyllorna bredvid spegeln så hittade jag en massor av skuggor och sånt .
Imorgon återstår lite småsaker men det går fort att göra (= börjar 09:45 så jag kan göra lite på morgon hihi
Men nu ska jag försöka sova så jag får mig upp imorgon , vilket jag inte gjorde idag så jag var inte på skolan
men imorgon måste jag dit , thats it !
NattiNatti Gullungar ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0