Moonshine

TjenaTjena !
Nu är jag hemma för att äta middag sen bär det av till Innervik igen (= !
Känns som att jag tillbringar all min tid där , men det är kul !
Det är iaf lite roligare än att supa och springa på fester ;)
Har inte druckit på 5 veckor nu och känner mig väldigt stolt faktist ,
för att förut drack jag varje helg och just nu dricker inte jag alls , sen har jag också slutat att röka
eller inte helt men jag har taggat ner jätte mycket , har inte köpt ett eget cigg pack på evigheter nu , snusar bara och det känns bra !
Imorgon blir det nog att stanna hemma och göra lite skolarbete eftersom vi får jullov på Onsdag så måste jag skynda på lite för att vissa ämnen som jag har nu t.ex datorkunskap kommer jag inte att ha nästa termin
så om jag inte gör en rapport nu så kommer jag att få IG i datorkunskap vilket jag inte vill ha !
Aja nu ska jag äta färdigt och vila lite sen fara till innervik !
Ha det bra , skriver sen !
Puss


Sök på Spotify
Hardcore Superstar - Moonshine !
Bra låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0