My Brother and I

Hej!
Tänkte berätta lite om min och min brors relation förut då vi var små så bråkade vi ganska ofta men med tiden så har man blivit mognare och förstår man varandra lättare. Min bror är 22 år han fyller 23 i April och jag är 16 år och fyller 17 den 4 Januari, det är 6  år skillnad mellan oss men just nu så är vi ganska bra vänner och vi kan prata ganska mycket med varandra om saker och ting. Förlåt jag glömde säga vad han heter men han heter Pavel. Min bror brukar fara iväg och jobba i ett halvår till fjällen och det känns faktiskt tomt utan honom hemma,( ja han bor fortfarande hemma)haha men det känns ändå kul att han bor hemma än  eftersom har man tråkigt någon kväll så har man alltid sin bror att hitta på något med, typ se film,spela spel och massa annat. Om typ en månad så far han iväg och jobbar och det känns lite tråkigt för att sist han for så var det tråkigt,det hände massor av saker som jag ville prata med honom om och ville ha tröst av honom, så jag blir lite rädd för att han ska fara iväg nu igen, men den här gången har jag tänkt fara och hälsa på honom och typ åka snowboard där uppe osv typ på påsklovet. Har inte så mycket mer att säga, uppdaterar mer senare!
Din bror
håller din hand en liten stund,
men håller ditt hjärta genom hela 
livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0