South ghetto , in my heart ! ♥

Hej!
Satt inne på ryska sidan ''Kontakt'' och kollade massor av videos och hittade en som fick mig att
tänka tillbaka på gamla minnen, jag började faktiskt längta hem. Kände bara tårarna rinna ner för kinden
och hjärtat slå hårt , Kan inte säga att Skellefteå är mitt hem för det är det inte , jag kanske trivs i Skellefteå men det kommer aldrig bli mitt hem ... Mitt hem kommer alltid vara Kupchino (en stadsdel längst bort i sankt petersburg)
Borta bra men hemma bäst brukar man säga, och det är så jag känner just nu , att jag vill hem, saknar allt ,
Har inte varit där på snart 3 år och det gör mig ledsen , det gör så att jag längtar dit mer och mer ,
Just nu tänker jag på att nästa gång jag far dit så ska jag stanna där så länge det bara går !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0