80%

TJenare Tjenare !
Sitter hemma och drygar har varit ganska sliten,trött och irriterad efter jobbet idag ,.
Har ätit så nu är jag mätt iaf , Väntar på att Amanda ska höra av sig men hon verkar inte vara så snabb '
Menmen , vi ser väl när hon ringer ,
Sen blir det iaf att dra ner till älven och träffa folk osv ,



Skönt med helg nu efter mitt jobb som är hur tråkigt som helst jag går runt på stan och flyttarcyklar ,
vilket inte är så kul så jag är GANSKA så less på stan nu och hatar typ stan nu eftersom jag har varit på stan hela veckan nu från 9:00-16:00 ,....skit tråkigt !!!!!
Hoppas att dom här två veckorna som återstår går fort annars blir jag emo för jag orkar inte jobba , !!
men jag vill endå ha pengar ...även om det inte är mycket så är det iaf nått !



LÅT !





nu ska jag försöka ringa amanda och se om hon svara!
sen ska jag dra ner till älven skriver mer sen pusss !!!!!!
/KSENIA!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, pga flytt rensar jag ut sommargarderoben till priser fr 10 kr, besök gärna min blogg tack.

2010-07-16 @ 22:02:50
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
Postat av: Jina

Hej! Jag har hårförlägning. Svart, nytt, fräscht. Äkta. Clipsen är redan fastsydda. Klar för användning. Hör gärna av er på bloggen eller mailen :) 400:-

2010-07-16 @ 22:06:42
URL: http://jinasshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0