I 4 års tid , nu kommer sanningen !







Nu ska jag ta och berätta min långa resa med min sjukdom
jag har haft den i 4 år ,
Det började allt en dag då jag skulle färga håret och tappade lite hår i luggen ,
sen spreds det över hela huvudet och det blev fler och fler fläckar utan hår,
hade ungefär så i två år , tills sommaren för två år sen så stod jag i duschen och skulle duscha
som vanligt en dag och då tappade jag bara allt ,
Jag visste inte vad jag skulle göra ,så jag hade typ shal på huvudet i en hel månad
folk stirrade på mig konstigt !
Dom förstod bara inte hur jag  kände mig inombords !
Mina läkare i Umeå gav inte så mycket till hjälp, den här
sjukdomen kommer och går som sagt,
sen skaffade jag min första peruk och nu har jag haft peruk i två år ,
och det går hela tiden rykten om mig osv men ni som sprider rykterna
kan inte föreställa er själva hur det känns att en dag tappa sitt hår! ?
Det är inte kul , inte kul alls , men det är så jag lever har levt och kommer
förmodligen leva i flera år till !
Min sjukdom heter Alopecia , om någon där ute lever i den värld jag lever i
stå upp för er själva , var starka  ni är snygga med hår och utan hår,
håret är inte det viktigaste på en människa det är ens inre ,
''hjärtat''
hur människan är inte hur den ser ut ,

har inte så mycket mer att berätta om det här men nu vet ni iaf sanningen !

Det var allt för mig !
Ksenia !


Kommentarer
Postat av: Simon

Du är bäst Ks! <3

2010-07-29 @ 23:21:50
URL: http://bananarevolver.blogg.se/
Postat av: Ibbe

Du är stark Ksenia.

Love you

2010-07-30 @ 13:44:12
URL: http://pibzibelle.blogg.se/
Postat av: hanna

tycker att du är jättestark ks :) och du är jättevacker, bry dig inte om andra nu lillan :)

2010-07-30 @ 16:18:06
URL: http://haniboi.blogg.se/
Postat av: Kimberly E

Jag tycker du är jättestark! Vet inte vad jag skulle ha gjort om det hände mig och skit i alla rykten, det är bara folk som inte har något bättre för sig som fördriver sin tid att snacka om andra. Du är en fin tjej Ksenia, med eller utan hår! Du har så mycket som ingen annan tjej har och det är inget som är fel med att ha peruk! Du är jättefin glöm aldrig det :)

2010-08-02 @ 00:10:40
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: CISSI

bra skrivet KS, du är jättefin! =)

2010-08-02 @ 11:51:21
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Din S

du är fin med eller utan hår.

starkt av dig att skriva om det!

saknar dig

2010-08-02 @ 23:25:24
Postat av: E

Tycker du är stark som kan erkänna det! Det är absolut inte fel att vara utan hår! Du är med 100% garanti lika söt ändå ;)

2010-08-11 @ 18:17:09
Postat av: Tim Edlund

Helt sjukt så grym du är, jag har ju vetat det men att du har kommit ut med det är väldigt starkt och bra gjort. Jag är fett stolt!! och ( jag har faktiskt inte upplevt det som rykten, ingen jag hört som varit dum eller gjort sig rolig på din bekostnad iaf ) liksom bara hört att du haft peruk och ingen har då iaf brytt sig. precis som ovanstående är du lika fin endå, PÖÖÖÖSS!

2010-08-29 @ 23:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0