''I still want you ''

Du far långt långt bort och lämnar mig här , du vet att det ändå är vi ,
Jag hoppas att du inte glömmer mig,
För jag sitter och kollar på ett foto på dig ,
Tårarna rinner ner för min kind ,
Men jag vet att du kommer tillbaka och jag blir din !

''Fredag''

Jaa vad ska man säga folk super,myser eller far till PDOL idag ,

Vad gör jag ? jo inget sitter hemma och tråkar som ingen annan ?

Ska kanske vara med Ibbe ikväll vi får se , måste iaf städa mitt rum

och diska osv, så mamma blir på bättre humör, ! (=

Måste snart göra en nu Design på min blogg tycker att den jag har nu är så tråkig

och inte visar mig !

såatt , men nu ska jag he på lite musik och städa pusshej !

/Ksenia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0