När vi två blir en !

Sitter hemma hos John ,
Idag har jag inte gjort så mycket , Var och jobbade sen for jag till Vårdcentralen och skulle ta min vaccin spruta mot Livmoderhalscanser och jag hade tid halv två men dom kom och hämtade mig i väntesalen klockan tjugo i tre
och jag var inte glad , inte ett dugg ,
För att så gö man inte , man säger  inte till folk att dom har tid halv två sen kommer 70 min senare och ropar upp deras namn , och dessutom ropade dom inte upp mit namn dom sa bara, - Du! Ja du där !
Bara för att dom inte kunde uttala det , fyyyfan vad dålig stiil hatar sånna personer som gör sådär ,
speciellt när dom gör så på sjukhus  eller vårdcentralen , URS för er ni borde skämmas !
Iaf efter det for jag hem och tog det lugnt då ringde Amanda H och frågade om jag skulle komma till Handlarn och träffa ''dom'' , orkar inte skriva vilka , iaf vi satt vid handlarn ett tag sen drog vi til karro sen for jag hem och åt jordgubbar , mmm vad gott !

sen gick jag till John , och jag har varit hos john sen dess ,  (=
Och nu e ibbe här och vi tar det lugnt osv medans John kollar igenom sina gamla Emo kläder haha :P !
Jag är glad att han inte är emo som han var förut ,
sen pratade vi om att jag ska  vara Johns Bestman på hans bröllop haha !
som Carrie i Sex and The City2 !


Btw, sjukt att killar kan ha sånna ,
eller rättare sagt Bögar !

sexigt aif haha !


SJUKT !



HAAHAHAHaAHaH !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle kunna ha sånna för di om du vill ;):*

2010-07-29 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0