Skaka rumpaaah !

"Shululu kära vän "
Igår for jag som sagt till hamn , och jag och massa folk drog till Kallholmen och drack öl, lyssna på musik , pratade och jag och Erika badade ! 
Efter det for vi på Subway i stan sen tillbaka till hamn ! 
Kommer lite bilder sen igår , men dom har inte jag tagit utan SimonBorin , så det är hans bilder jag lägger ut nu ! 
+ så får ni en låt som vi lyssnade på påväg till stan ! 
 
<-anna,zecco,Alex Ibbe!

<-Erika, Jag

<-My,Thai,Anna,Zecco,Alex,Ibbe,Jerran,Bultaz

Simon,jag,Ibbe
(fin jag är ! not)

Erika,Ibbe,Alex,jag
(inne i stan )

(destanation Subway !)
Jag,Anna,Erika,Ibbe)

Här är  en bild på oss alla ,
<Simon,Ibbe,Erika,Alex,Mäth,Thai,Anna
sittandes på huk jag ! :P haha


det var dom det !
Här kommer låten !



Nu ska jag sova Godnatt ! <3

Kommentarer
Postat av: AI

SPÅRAT HÄRLI BLOGG:)!<3

2010-07-21 @ 12:30:18
URL: http://uppuppoigang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0