Tiger !

Hejhej ,
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknat och bara varit hemma , sen ringde Ibbe
Och frågade om jag ville träffa henne i stan (= då for jag och träffa henne ,
Efter det for jag och hämtade Tiger(min katt) som har varit borta i 2 veckor
och nu är han hemma !
Ska städa mitt rum nu för det ser ut som en soptipp hahah inte överdrivet men ja ,
Sen ska jag fara och vara med folket i hamn , och sova hos Anna , jaa jag har väl inte så mycket mer att säga om vad jag har gjort eller ska göra för jag har inte gjort så mycket idag , och jaa jag får väl skriva mer sen eller så skriver jag imorgon , PussssHeeeej !
/Ksenia !





Bjuder på lite kort också !

En dag på stan ,
<-Salsbring,Jag,Simon,Ibbe

Gammalt kort sen i vintras !

Skoavslutningen,Jag och John !

Tobbe skolavslutning för ett år sen ,
Gammla minnen !
<-Tobbe,jag->


Kommentarer
Postat av: Angående Löshår.

Det skulle passa mycket bättre om du kunde köpa det nu. Har ganska brottom med att få alla mina saker sålda. Eftersom jag inte vill ha några grejer kvar. Har tänkt att flytta till ett annat land osv osv.

2010-07-17 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0