Trästocks !

Tjenare Tjenare , Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera men nu kör vi !
Dom senaste dagarna har jag bara jobbat och varit med kompisar eller suttit hemma och tagit det lugnt  ,
I Torsdags började trästocks och jg for dit med Simon , Ibbe , Anna ,Hanna ,Wille  ja och fler kanske
Iaf igår så var det samma Personer + Erika , och det var ganska kul men endå ganska mycket Deep Talk , vilket var jobbigt men också bra , vi hade kul drack,pratade for på området sen drog jag till campingen och blev fast där HELA natten ,  jag höll aldrig koll på klockan ...och första gången jag tittade på klockan var imorse när jag tänkte sova och då var den 8 på morgon :S ... hade slut batteri på mobilen så ingen kunde nå mig , ...och det var tråkigt ,
Det var skit kallt ute och inne i tältet så jag kunde inte sova , och jag har fortfarande inte gått och lagt mig än..
måste sova innan jag ska ut ikväll iaf , !
Det blev iaf ganska mycket kul igår men endå ganska mycket DRAMA!
speciellt när jag kom typ till campingen ,
menmen aja ska laga nått att äta sen sova lite och duscha ,
skriver sen och lovar att jag ska uppdatera bloggen oftare , puss och kram !
/Ksenia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0