-Family-

Momma please stop cryin', I can't stand the sound
Your pain is painful and it's tearin' me down
I hear glasses breakin' as I sit up in my bed
I told God you didn't mean those nasty things you said

You fight about money, 'bout me and my brother
And this I come home to, this is my shelter
It ain't easy growin up in World War III
Never knowin' what love could be, you'll see
I don't want love to destroy me like it has done my family

Hejj ! 
Har varit hos Hampus och lanat med han och Andreas
Alla vi deckade i sängen vid 04:30 - 05:00
och sov fram till 08:00 för jag skulle ta bussen 08:30 , det var en rolig kväll ute i ''skogen''
(Fällfors) . På vägen till Fällfors så fick jag jag jätte ont i hjärtat i bussen , vet inte vad som
hände slog typ fel :S ? brukar hända ibland men den här gången var det värst ..
Sen hade jag ont i magen hela natten nästan , för någon dag sen då jag färgade håret så började jag må illa?
och nu inatt var det kramper , ha inte sovit mycke men har försökt sova nu men det går inte med all väsen
utanför mitt rum , ska lägga mig i ett varmt bad och se om det går över i magen , börja känna mig lite oroligt
Kanske måste träffa en läkare , ja vi ser juh !
Ska julpynta, baka och göra läxor sen , och bara ta det lugnt ikväll , känner inte för att ''dra ut''
vill hellre sitta hemma , vars fan kan man gå med den här magen :/ ....
gör typ ont att gå, måste böja på mig hela tiden , + att det värker i ryggen =( , börjar bli gammal asså !
Aja skriver mer sen Puss !

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-27 @ 13:27:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gillar din header:)

2010-11-27 @ 13:30:15
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Är du prylgalen?



Ta även chansen att ge bort något personligt i julklapp. Lottar ut ett presentkort i samarbete med SUMOpix.com



Lycka till!

2010-11-27 @ 13:37:18
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Cissi

okok :) jag suger också på design o så ,inte jag som gjort min :)

2010-11-27 @ 23:46:02
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0