''Första kärleken''

Hejj! 
Har nyss lagat mat , nu sitter jag och klickar runt på Youtube,
Hittade en låt , en rysk låt som mamma lyssnade på då hon var ung
Ganska rolig musikvideo eller inte rolig men inte så  bra :P 
Kan lägga ut låten men ni kommer att skratta((=
Har hört den här låten sen jag föddes eftersom den är så gammal
och mamma gillar den fortfarande så varenda gång mamma är med sina kompisar
och dom har någon fest så kommer den här låten upp (= 
Den handlar om första kärleken (= och låten är kanske från 80-talet ;) 


Vet inte vad som händer ikväll egentligen , antingen så sitter jag hemma med valpen
eller så ska jag ut jag vet inte riktigt , eftersom igår kväll och immorse så hade jag feber , men det har gått över nu så vi ser väl vad jag hittar på , jag kan väl uppdatera senare (((=
Puss på er! 
(((=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0