''Not today''

I am what you see
I am not what they say
But if I turned out to be
Could you love me anyway
Standing anonymous
Hoping your heart will just
Wake up and ask for me by name
Maybe someday will ask for me by name
Just not today

Ligger i sängen och tänker på gamla tider...
Saknar alla gamla tider, förstår inte varför folk ska tappa kontakten, eller växa ifrån varandra
Varför man ska sluta på ett sådant dåligt sätt...
Varför? Önskar att jag var liten igen och kunde börja om mitt liv på nytt
inte göra vissa misstag ...
Saknar vissa personer jag förlorat ..Önskar dom kom tillbaka ,önskar att allting var som förut
även om jag vet att det aldrig kommer att bli så , men man kan alltid hoppas på något
att en dag så kanske vissa inser vad dom gjort och vad dom har gått miste om ...
Jag hoppas den dagen är snart, för jag har redan haft min sådan dag , då jag insett
att jag har gått miste om några fina personer och glömt vissa ...
vilket aldrig kommer att hända igen , jag ska försöka att hålla fast för dom som betyder mest ,
Dom som jag betyder mest för..
Godnatt på er där ute , Hoppas iaf att ni sover gott!
Ha en underbar natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0