''What do you say about us''

Tjena  !
Ligger i sängen och funderar på att sova :]
Får pengar imorgon vilket är UNDERBART!!!!
Ska försöka att inte shoppa upp allt , ska försöka spara men jag är inte spara jag tror nog att jag är slösa (A)
Imorgon ska jag fara till Andreas och vara med honom , Hampus och hampus filckvän (Maja)
vi ska se film och hitta på nått vet inte vad vi ser väl , kan väl skriva imorgon (=
På fredag blir det att gå på bio med dom ^^
Vi ska nog se Due Date , hoppas den är bra (=
Idag for halva våran klass på Hotel Aurum och fick pröva på Ansiktskur vilket var skönt (=
Man kände sig genast Fräsch efteråt ((=
och man luktade gott för man hade så mycke oljor och grejs på sig , mysigt !
Aja nu ska jag försöka sova hörs imorgon , Pusspuss tills vidare !
hmmm?


#1
#2
#3
Funderar på en till tatuering men vet inte vilken jag ska ha ?
Har lite funderingar på att göra någon av dom här ovanför inte exakt dom ,  men liknande?
Vilken tycker ni ?
Har beslutångest -_- ! ! !

Kommentarer
Postat av: pia

den första va grymt snygg!

2010-11-25 @ 08:46:58
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: ....

gör inga vingar!

2010-11-27 @ 13:34:52
Postat av: JohnAnderssonW

Du får inte ta nummer 1! Den ska jag fan ha :O!

2010-11-29 @ 23:23:47
URL: http://johnanderssonw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0