''En underbar kväll i Oktober''

Hade en jätte trevlig kväll igår med Vicky.
Vi åt först middag hemma hos henne sen drog vi vidare på en kompis fest ,
Dit for vi med Matte,Adam och Simon och had e jätte trevligt ,
Där träffade jag Anna,Amanda,Tobias,Philip,Adam,Jocke, och massa  fler av mina vänner,
Var trevligt att träffa dom iaf ,
Senare när vi drog till stan så for vi på MAX och käkade sen for Vicky hem medans jag tog en åktur med
Jonte (Salsbring)  i hans nya epa (=
Sen träffade jag Maria och kvällen fortsatt med henne (=
Var hemma kanske vid 02:00 sedan satt jag och min bror och pratade till 05:00
Vilket var ett ganska roligt samtal om ungefär allting (=
Tack för en underbar kväll allihopa ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0