Längesen . . .

Hej bloggen det var ett tag sen , tyckte att det var dags att börja skriva igen !
Idag har jag varit i skolan, på idrotten var vi på Hälso Studion (ett gym)
Det kändes skönt att typ gymma , fast jag kanske inte var så seriös , men har iaf lite träningsvärk i magen !
Efter idrotten for jag hem , duschade , åt och städade mitt rum .
Efter middagen var jag med Johan , Vi såg på Two and half men och jag gav honom massage men jag fick ju massage tillbaka, så det var skön och avslappnad kväll för mig . Höll faktist på att somna i Johans soffa men var tvungen att hålla mig vaken , och nu när jag är hemma är jag inte lika trött längre , blev lite piggare och kände att det var dags att blogga (=
Ajaa ska se OTH sen sova gott
PUSS tills vidare!





Kommentarer
Postat av: moahansson

sjukt söt!! och snygg header KS!! :) (L)

2010-10-07 @ 17:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0