'' @ School''

Hello!

Sitter på skolan och har just haft prov i Omvårdnads om ''LLS'' och ''SoL''
Gick väl som det gick , jag hade inte tränat någonting men satt och försökte komma ihåg allt från
genomgångarna (=
Nu ska vi snart sätta igång och jobba med annat sen är det Idrott ...
På Idrotten är det handboll...skit kul .....nej
jag kan inte ens reglerna i handboll hahah
Efter skolan ska jag väl hem och fortsätta med mitt rum ,
tyvär har jag ingen kamera förutom den på datorn så jag kan inte ta kort på före och efter (=
Men jaa det ska iaf bli fint , Sen om någon månad eller så ska jag köpa helt nya möbler
till mitt rum och måla om osv (= ska bli riktigt mysigt !!!
Eftersom jag har så litet rum så ska jag skaffa en bäddsoffa (=
Vilket är ganska mysigt , jag hoppas jag kan skaffa en kamera som funkar när jag har gjort om rummet helt
så ni ska få se vars jag sitter och skriver om kvällarna ;) !
Men nu ska jag vara med på lektionen .
Puss än så länge !


Bild från lektionen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0