-Förlåt för dålig uppdatering-

Tjena! 
Det var länge sen , !?
Har inte haft orken att skriva i bloggen , har inte vetat vad jag ska skriva liksom...
jaa jag har juh mina perioder,?
men nu lovar jag att uppdatera lite oftare än vad det har varit , hehe
Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan , var på stan med Ronja och Emilia ett tag sen var jag med
Matte , sen träffade jag Ronja igen och vi var med varandra en stund sen drog jag hem (=
Jag och Mamma käkade middag sen for jag till J och såg på film (=
Har inga planer för imorgon , men vi lär juh se vad som händer?
just nu vet jag ingenting iaf, men på fredag blir det partey iaf , tror jag ?! (=
Eller vad säger ni Skellefteboo visst äre fest på fredag ;)!?
ahahah aja asså klockan är mycket måste nog sova nu , har ju skola imorgon :S
btw: såg The last song ikväll , den är verkligen bra !
började grina som fan :( den var sorglig och romantisk !
Aja nu ska jag sova seeeya !





Kommentarer
Postat av: camilla

jag ska till skeå och festa imorn!!:D

2010-09-02 @ 14:52:44
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0