Café de Paris

HejHej !
Idag har jag varit på praktiken, jobbade från 07:00-15:30
(har bytt tider nu) och jag känner att jag älskar dom här tiderna, känns som att dagen går lite fortare.
När jag kom till stan så åkte jag och mamma på Coop och handlade lite sen fick jag för mig att
göra värsta fin middagen hemma så det första jag gjorde mig då jag kom hem var att ställa
mig i köket och laga mat fastän att jag var så trött, det blev iaf Fläskfilé, potatis klyfter som jag kryddade med
lite dill och så blev det Café de Paris sås till köttet och så lite lätt sallad med bara isbergsallad,tomat och gurka
som jag också hedde lite dill på.
Det var iaf himelriks gott och nu ligger jag som en uppsvälld flodhäst i sängen och latar mig eller
kanske vilar kan man säga haha! Efter jag har vilat ska jag gå diska lite sen blir det att slappa med någon film
eller så gör jag mina restuppgifter vi får se har inte bestämt mig ännu ;) haha!
Ärligt talat så älskar jag typ att laga mat, beror bara på bilket humör jag är på och hur pigg jag är
just nu var jag inte så pigg men jag var då på bra humör. Och när man vet att man kan lyckas med maten man gör så gör man den gärna inte för att jag är proffs på att laga mat men jag älskar bara att göra god mat! (=
Och jag älskar mat överhuvudtaget äter alla maträtter tycker jag något smakar äckligt så äter jag inte det
men jag provar iaf. Men nu ska jag ta och vila liten stund till sen blire disken haha ;) 
Låter nästan som en hemma fru hahah näe men skriver sen Puss♥
Ett år gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0