Hemma idag

Hej!
Idag är jag hemma, orkar inte röra på mig..
orkar varken gå till skolan eller praktiken, så jag stannar hemma, är helt slut i kroppen
har ont överallt och hostar hur mycket som helst, sjukt jobbigt...
Orkar verkligen inte praktisera...har så himla jobbiga tider..
Vaknar 05:00 gör mig klar osv, gåt in till stan senast 07:00
Tar bussen från busstationen 07:30 är framme i Kåge 07:50
Börjar jobba 08:00, jobbar i lagom takt sen är det fika vid 10:00 sen jobba igen sen är det lunch
typ 12:00 har lunch till 12:30.. sen jobbar jag fram till 14:00 - fika 20min
sen jobba igen fram till 17:00 sen tar jag bussen till skellefteå 17:30 är i stan 17:50
tar bussen hem till Atorp  18:15 sen är jag hemma ca 18:30 !
Kul va?
NEJ!

Nu ska jag bara slå mig tillbaka och se en film och försöka sova,
Godnatt !

Har upptäckt en sak!
Det är att jag faktiskt ibland är vindögd?
ööhm och jag upptäckte det nyligen ... jag bryr mig inte så stenhårt
men vet dock vem jag har fått det av och det är min pappa, för att han är det också ibland
Så Tack Pappsen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0