Missing you



tänk dig en vinter utan snö
tänk dig en höst utan blåst å tö
tänk dig en sommar utan havets glitter
tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter
så känns de för mig en sekund utan dig


Sitter på skolan med Emilia och pluggar eller vi gör restuppgifter som vi har..
Har suttit på skolan en timme nu sen vi sluta..
Väntar på att John ska komma hit så ska vi gå in till stan och han skulle byta någon tröja eller nått.
Dagen har väl varit sådär, har inte varit på världens topphumör men det löser sig hoppas jag.
Sen blir det att gå hem och ta det lugnt och plugga till prov som jag har imorgon.
Orkar inte göra något annat än att bara sitta hemma ikväll, känns väldigt skönt att bara lägga sig i soffan och se någon film eller nått.. men måste plugga..pluggar typ aldrig så måste börja göra det..
Nu ska jag packa ner lite saker sen ska jag gå på stan som det var sagt ! :)
Puss på er som fortfarande läser min blogg fastän jag inte uppdaterar ofta :*"♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0