Så kan det också se ut

Jag har mina kvällar då jag sitter för mig själv vid datorn och dricker vin :) det funkar!
Hallon Vin tror jag det var? :P
Ps: sitter inte naken utan hade en handduk runt, hade just kommit upp ur badet!


Kom hem från skolan för ett tag sen, har hunnit äta osv... ska snart börja med lite skolarbeten som måste göras
till imorgon, måste verkligen ta tag i skolan nu känner jag.. ligger lite efter och det är väl inte så bra
Magen känns bra idag, gör lite ont då jag trycker på den högra sidan men det funkar har inte haft så värst ont att jag måste fara på akuten precis.
Men nu ska jag sätta igång och plugga, skriver mer sen :)
Ni kan få en ganska så fin bild på Johan som jag tog idag :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0