Schema

Så ser mitt schema ut och jag gillar det inte, känns llite drygt att praoa två gånger i veckan..
Fick en kommentar till ''Du är min luft, utan dig kvävs jag''
där det stod: vem är personen du menar? 
Och mitt svar blir då : Jag kan tyvär inte säga det för att jag tänker inte berätta
exakt allt för er på min blogg, sånt får man ibland lista ut själv :)!
ska gå och lägga mig i ett varmt bad nu sen ska jag slå igång en film och försöka sova
är sjukt trött ska endå upp tidigt imorgon så kan vara skönt att få sova ut!
Goodnight people!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag tänkte bara tipsa under denna fina söndagskväll att man kan få ett eget inlägg + bildlänk i min meny under en hel vecka hos mig, anmäl dig du vettja genom detta inlägg:

http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-1.html#comment

2011-02-27 @ 21:33:41
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0