@School

Sitter på skolan och har Matematik -_- ... drygt som fan, orkar inte vara i skolan, sitter itne ens och räknar...
sitter vid datorn ist :P!
Efter den här lektionen är det lunch och då ska jag, Ronja och Filip dra till stan och käka :)
Blir toppen!!!
Ska gå förbi banken och kolla om jag har fått mina pengar om inte så blir det inget lunchande
Nu ska jag försöka lösa iaf ett tal ;) hahah!
Btw: har börjat att skriva jätte mycket med min pappa, eller vi sitter på msn och webbar med varandra och snackar i timmar! Känns ganska kul faktiskt!!
Kul att jag och han fått tillbaka våran kontakt, vi var jätte nära på att tappa den och jag var inte så speciellt glad, men nu har det iaf löst sig, sen så ska han komma hit om en månad :) så jag längtar !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0