Shine

Väntar på att klockan ska bli över åtta då jag ska gå till Emilia och slinga hennes hår :)
Annars har jag inte gjort så mycket idag förutom att jag har varit i skolan, hade ett möte med rektorn och mentorn
för att snacka om min skolgång om hur det går för mig i skolan osv och eftersom jag hade ett sånt möte
så betyder ju det bara en sak att det helt enkelt inte går bra.
Men vi gjorde en plan så jag ska skärpa mig nu och ta tag i skolan.
Så vi får se hur det löftet går.
Har suttit och snackat med en person i över en timme och massor av saker, vill bara säga tack!
Det hjälpte och blir chockad att vi har så mycket gemensamt!
Sjukt asså, iaf, imorgon ska jag antingen fara till Luleå eller så ska jag stanna i Skellefteå och fara på Simons 20 års fest!!! Vilket skulle vara kul, men inte kul då man inte har pengar...
Skolan ska ge mig en matersättning men det har tagit mer än 2 veckor nu så jag blir lite sur..
för dom sa att det skulle ta en vecka sen går det mer än två?
Just nu sitter jag och ser smart ut i glasögon haha!
Måste fara på synsam och köpa nya, har tappat bort mina som jag hade förut så nu har jag bara ett par billiga :P
Måste köpa mig ett par riktigt fina glasögon, för dom som inte visste det så har jag glasögon :P
Har haft det sen i sjuan, jag måste inte ha dom hela tiden utan bara då jag sitter vid datorn eller ser tv eller är i skolan, för att mina ögon överanstränger sig då jag läser och sånt och då får jag ont i ögonen och i huvudet så jag har glasögon så att mina ögon ska slappna av typ :) !
Har snart varit utan glasögon i 2 år så nu är det dags att köpa nya ! (=
nu ska jag kolla på dom arbeterna som jag måste göra sen ska jag snacka lite med pappa sen springa iväg till Emilia :) så jag skriver kanske senare :)! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0