Jag kommer

Shop Boyz-Rollin
Tjenaa!
Ligger i sängen och tar det lugnt efter en lång och smått jobbig dag..
Har sovit lite sen dp jag vaknade upptäckte jag att jag inte hade någon snus
så jag var inte på världens gott humör...
Efter att jag hade varit i stan så blev jag utelåst? kul...
så fick vänta en halvtimme på att John skulle komma med nycklarna..Tack John
om inte du hade jag mörda någon!
Sen har jag haft ont i huvet hela dagen..Senare mot kvällen bestämde jag mig att jag inte tänkte
sitta hemma så jag gick till Joel och där satt jag och kolla på medans han spela sen kom Maria
och Nils och vi såg Jackass 2 ;)
sen drog vi hemåt nångång efter ett så nu har jag varit hemma sen halv två..
Ska väl slå igång en film alldeles strax sen sova!
Vi får höras imorgon bloggen;)
Gnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0