Lowrider

Hejhej bloggen!
Har inte gjort så mycket idag bara chillat..
Har snackat med pappa,städat,diskat och tvättat..blev inget plugg haha
Har också städat i garderoben nu ser det iaf normalt ut haha ;) innan det låg alla kläder bara
huller om buller haha men aja ;) sen har jag haft jätte högtblodtryck idag så jag har varit yr hela dagen och
nu har det börjat gå över...vilket är jätte skönt !
Nu ska jag slå igång en film och försöka sova så jag får sova ut någon gång
utan att någon ska ringa mig fyra på natten och börja snacka och att jag inte kan somna efteråt... -_-
nä nu blire film och mys ! Peace!

btw: jag och mamma snackade med några släktingar från Riga på skype idag
och en av dom gör helt otroliga smycken !!!
Blev helt paff då dom skickade bilderna!
Fattar inte hur man kan göra sånt här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0