Don't judge me

Kvällen började med att jag for på coop och mötte upp Maria, sen drog vi hem till henne och chillade ett tag sen for vi ut med Cristian och snurra runt ett tag i stan, mötte upp nå andra muppar som han kände :P roliga va dom iaf, sen så träffa vi B och J och for och kolla på en bil vilket slutade med att den blev såld till en som är riktigt nöjd just nu, säger inte vem ;) . For till hjogg sen tillbaka till stan och sen snurra osv, varit mycket snurrande inne istan ikväll och lite här och var..tror jag åkt bil sen klockan sju ikväll fram tills nu typ haha, men kul ha det varit förutom att jag är hur förkyld som helst och trött :( ... ha bara sovit tre timmar senaste natten... fyfan..
Men imorgon börjar jag inte förän klockan ett så får sova ut imorgon (= 
Nu ska jag sova iaf, Godnatt på er människor, själv känner jag mig som en zombie...walking dead fööfaa-a-an!
Näe nu jävlar blir det att skalla kudden, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0