En bra dag är en dag utan bekymmer, som denna dag!

Hej!
Idag var jag typ hemma hela dagen fram tills tre kanske så for jag och Cristian på systemet och han handlade öl åt sig själv,  efter det for vi en sväng på coop och köpte sallad och lite stuff, for hem till mig och käkade och sen chilla vi bara och snackade om en massa och kollade på massa videos om australiensk dialekt haha!
Sen blev vi bjudna till Jontes stuga så vi for dit och umgicks med Anna och Jonte och spederade hela kvällen där med sällskaps spel och film, var riktigt trevligt!
Senare på kvällen efter vi varit i stugan for jag och Cristian till stan och snurrade runt tills vi mötte upp Juan och han tjej så hoppade dom över till våran bil och vi for och kollade på branden vid Tuvan sen snurra vi ett tag i stan och for sedan och lämnade av dom hemma, kvällen avslutades med att vi for upp på Vitberget och satt och kolla på soluppgången, lyssna på musik och snackade, riktigt trevligt faktiskt!
Har haft en bra dag idag så hoppas att morgondagen är lika bra som denna dag.
Kram på er allihopa!! Ciao!
Lite bilder från idag.
Nyttigt!
Godnatt/Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0