I tankarnas värld

Ligger i sängen och försöker sova men det går bara inte, tankarna snurrar runt, runt i huvudet på mig.. Har försökt spela spel och läsa olika saker för att trötta ut hjärnan men jag ger upp den kampen, den vinner. Ibland är det bara så att man ska ligga och titta upp i taket och fundera över saker och ting speciellt när man vet att man behöver stiga upp tidigt dagen där på. Kan iaf berätta hur min dag har varit i brist på annat.

Dagen började med att jag vakna som vanligt och gjorde typ inte ett piss förutom att fixa och dona här hemma, sen kom Emil hem från jobbet och vi såg "Arne Dahl" och åt lite mellanmål efter det for han och fiska och jag for till stan och handla lite och åt middag hos mamma. Resten av kvällen ha inte varit så händelserik men man får hoppas på nå trevligheter imorgon kanske? Nu ska jag filosofera vidare här med förhoppningar på att få somna snart!
Godnatt på er där ute !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0