Ny blogg

Kommer göra en ny blogg med tanken på en massa skit jag skrivit om förut, har gått igenom bloggen och fick radera ungefär ett års med inlägg som inte ens handlade om något vettigt. Har funderat över saken och eftersom jag har ett nytt liv, nytt jobb, ny kille och massa annat som är nytt i mitt liv och hur jag har förändrats vill jag inte blanda in det nya livet i det gamla, den här bloggen kommer antingen att raderas eller bara finnas kvar vi får se helt enkelt men en ny blogg är på G med många idéer på hur den ska se ut och vad jag kommer skriva om.

Just nu ligger jag iaf i sängen och ska alldeles strax sova, har jobb som väntar imorgon, och för många andra är det helg men jag jobba fredag och söndag, aja godnatt på er alla!

Xoxo

Bjuder på en bild
Älskar dig mest av allt, livs kärlek, kommer alltid stå vid din sida, kommer alltid att älska dig,stötta dig i vad du än gör och gå genom eld och vatten med dig, vår band är starkare än allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0